Saturday 11 February 2012

hubby :))

BASMALLAH :D

ok. first aku nak ckp psal hubby pergi lagi la kawan .... pada 05.01.2012 ke pulau perak ...so dy pergi tinggal kan akuu lagi . huhh sedih pulak .... even time dy balik sini ari tuu pown ak ad rasa yng dy brubah arr .... semua nye brubah ... dy skunk lyan akuu mcm terpkse je !! jujur jelah ak kecewa dgn sikap dy ! yg dy layan ak mcm owng yg ta PENTING  ap yg dia akn buat ialah mengadap laptop men game jehh ! ! !huhh ! balik dry kje tros lap > sentap beb ! pastuhh fb skunk pown da bru ! ak da tade da bukak fb dy da ! ! ! dy ta kasi password ?
ouhh ok ? never mind syang :) kalau dia ad owng len lam fb p0wn ta pe lahh ! skunk nihh ak mcm da menyerah je ? hrmm ak teringat kes kawan baik dy sebilik nan dy ? kes dy ak call hubby pas uhhh .. APIS  tuhh angkt ?and than diteruskn dgn soaln ak! : abg khai ad ?
                               apis  ckp : da mati
wahh beb sentap ak beb ! ak p0wn teruslahh marah ! pas tuhh dy ckp akj nihh kurang ajr .. wahh terbaik ar ayt dy !  ... so ! berlaku lahh pergaduhan .. ak cuba back up dri sndry ! sbb ak back up ak rsa ak betol! da spe lg nk back up ak kn ? ngee ~~ sbb ak ckp ak betol kerana : setiap perkataan yg keluar dari mulut kita sendiri adalah doa ! even dy ckp dy matang ! tp gado gak nan ak ! ckp da matang tp mncrut bgai lam mesej ! tp ak try jugak utk tidak mengeluarkn prkataan yg ta sptot ye! okayy ..  ak p0wn da abihh gado dgn dy .. !
keesokkan hari ye ! hubby call terkejut jugak ak hubby call ... ta penah2 dy call.. tetiba dy call  ! ak p0wn angkt je arr .. first ayat yng dy ckp dlam fon " knp kurang ajar dgn ABG APIS !!! ya allah , sentap aku tetibe sound akuu cm tuu jerr .. halooo , tanpa dy siasat aku lak ytunk terkene ............ time tuu aku mule mnyerahhhhhh , sbb dy tak siasat dlu !!!!! men serang jerr pas tuu dgr sbelah pihak jerr WAHH NI TIDAK ADILL LA !!!!!!!! :'( sumpah aku memng dah tak ske dgn apis tuu . jahat ........... fitnah akuu !!!!!!!! tpi xp , fkir yunk aku masih ad ALLAH SWT ... yang sentiase ad utk aku . apis tuu aku biar kan jerr menang dgn mngguna kan hubby tpi akuu seorang manusia itulah nme nye ujian .... tpi sbb aku pkir diownk daa kwan lame n sebilik akuu biar kan jerr lahh ..... mybe apis nak kan perhatian lbih dri kawan dia kann .... errrhhhh !!! even skunk ni aku xleh lupe kan sbb akuu ase TERANAYA !!! aku cbe untk trime keadaan tpi akuuu x bole sbb GERAMMMMM !!!!!!!! orng yunk aku sygs marah akuu tnpa fikir prasaan akuu .!! ya allah , ujian demi ujian engkau beri pada akuu , akuu redha !!! hubby pulak seronok dgn kawan dy !!!!!!! aku lbih ske abg zainal abidin  lagi !!!! sbb dia bek n tak ske fitnah awex ownk .dia slalu pkir sal mbe-2 n yunk terbaik untk mbe !!!!!!!! huuuhhh , akuu sedih sgt knp orng yunk akuu syg tak pernh pahm hati n prasaan akuu ... !!!!! klau call pown ske ckp aku gedik ... ok !!! memng akuu sentap gilew sblum ni dy tak pernh ckp cm tuu dy juga yunk slalu ****** akuu skunk pown dahh x bole nak pham dy .. ayg mntx maap abg <3 akuu ingt lgi time lam FB  , dy tye sal pompan lame dy dulu ... ya allah jantung akuu , dah hancur time tuu , pas tuu ckp sal nak rujuk blik ....... aku dah put hand up akuu sbb akuu da pnat dgn skap pentingkan dri sendri .... ingt dia jerr bole control akuu tpi bile dy ckp men-2 memng akuu geram arhh ... ingt hati ni bole set up ke ? pape pon akuu syg dy ... <3 dy jaat cm ne pon tetap dy ad dlam hati akuu . dy tiada gnti untk aku ... time skit dy bnyk bgi sokongn memang akuu syg dy arhhh ..... respect dgn dy gilew .... tpi akuu poin dah xnk bgi muke cgt sbb akuu rase akuu ni lemah dgn lelaki .... akuu tahu sbb ap hubby wt cm tuu , tpi akuu bkan pompan dulu untk dia blas dendam .... ya allah , kuat kan lah hati hamba ini hemmmmm ........ hubby tolong lah terime akuu seada nye ... akuu tahu kaw bek hubby ... tolong lahh !!!!aku sygs ank hamzah tuu nme dy KHAIROL AZWAN LAHH ....!!!!!!!!!!!! dy kecil tpi chumell .... akuu suke sbb dy cweet . akuu ske dy sbb bile jmpe dy ske cubit akuu .....hihihihi ... yng penting akuu syg dia sgt ....... crite akuu memang aku syg dy sgt .... dy milik allah dan bkn untk ownk len tuu kata akuu ...... gtg ... bubyee :D <3

No comments:

Post a Comment